Analyse, Tracking & Testing

Få mest muligt ud af dit websted!

Med en grundig webanalyse af dine besøgendes adfærd, kan du reagere på tendenserne og forbedre resultaterne på dit websted. Små ændringer i design og tekstuelt indhold kan gøre underværker og resultaterne kan aflæses direkte i effektmålingen, således at ingenting er overladt til tilfældighederne.

Ud over generelt bedre resultater på dit websted vil analyse, tracking og testing også forbedre afkastet af de penge du f.eks. investerer i søgemaskine-markedsføring. Det er også muligt at designe en dedikeret landing page, til en specifik kampagne, med det formål at få brugerne til at foretage en bestemt handling og i øvrigt måle, om de foretager den ønskede handling.

AW Media tilbyder også identificering af de virksomheder, der besøger dit websted. For virksomheder i B2B segmentet, er dette et utrolig stærkt værktøj til lead generering og optimering af salg.

Læs mere om ProspectFinder her.